KungsgardenCats, Vardag & Show

Direktlänk till inlägg 5 december 2012

Eget katthjul??

Av Ullis Lindblom Granlid - 5 december 2012 19:15

 

   

Run for fun! =)

 

Om ni är sugna på ett sånt här fint hjul till bengalerna så bygger Johan på beställning!


De är fantastiskt välbyggda, tysta med dubbla hjullager och stadiga! 120 cm diameter, så katterna inte får ryggproblem med tiden. 

 

De hjul man köper är bara 110 cm och därmed lite små för de större, långa  bengalerna. De hjulen ligger på ca 5000 kr.

 

Johans kostar 2900 kr färdigmålat eller 2500 kr om man vill måla själv.

 

Extremt prisvärt kan jag intyga!! Leverans på max 10 mils radie från Skåne/Blekinge. (de byggs både i Lund och Blekinge) 

 

Våra kissar springer massor varje dag, de är helt sålda på hamstergrejen! =))

 

Kontakta mig så vidarbefodrar jag!

 

 

 

 
 
Ingen bild

Familjen Bengo

6 december 2012 07:22

4 småländska bengaler intygar att detta är en måstepryl för alla bengaler. Oerhört populärt!

 
Ingen bild

Jeanette Björnberg

9 december 2012 14:13

Hej hopp! En sådan beställer jag direkt, här och nu! Har länge tänkt skaffa mig en...denna ser ju kalas bra ut! Kram Jeanette

Ullis Lindblom Granlid

11 december 2012 22:17

Ok =) Jag v.b till byggkillen, Johan. så får ni bestämma vidare, de är super!

 
Ingen bild

Malin Nöjd

25 mars 2013 16:08

Hej Jag är jätteintresserad av dessa katthjul. Snälla maila mig på Malin.nojd@hotmail.com
Med vänlig hälsning, Malin N

 
Ingen bild

Erika

28 mars 2013 13:38

Åh, perfekt jag som har letat så länge efter ett sådant! Om du får min mail så kanske du kan hjälpa mig att komma i kontakt med tillverkaren? icro@hotmail.com

 
Ingen bild

Claes Ekman

11 juli 2013 08:49

Hej! Om ni läser detta är jag intresserad av ett katthjul, och skulle därför gärna vilja komma i kontakt med Johan. Maila kontaktuppgifter till a02claek@hotmail.com - tack på förhand!

Ullis Lindblom Granlid

11 juli 2013 12:54

Hej Claes.Så synd, hjulen såldes slut på ett par timmar tyvärr.. Tror jag iallafall. Här är Johans mail ifall du vill höra med honom:
johan_92are@hotmail.com

 
Ingen bild

Claes Ekman

11 juli 2013 15:43

Tack för snabbt svar, jag ska höra med honom men då vet jag. Om du eller någon annan har något annat tips hur jag får tag på ett katthjul till min lilla bengal vore jag mycket tacksam!

 
Ingen bild

Linda

30 juli 2013 08:52

Hej Ullis.
Jag har en Bengal hane på snart 1.5 år som blir väldigt lätt rastlös och är väldigt intresserad av ett sådant hjul. Bygger Johan dom fortfarande? och hur tror du det hade varit för min Bengal, är det lätt att lära dom i den åldern att använda det eller det kanske är helt bortkasstade pengar?
MVH
Linda

Ullis Lindblom Granlid

6 augusti 2013 20:11

Hej Linda!

De lär sig, var så säker! Tar väl nån halvtimme max! =)Perfekt för bengaler med lite mkt rastlöshet i benen. Våra äldsta kissar som provat det är 4-5 år och det gick som en dans! Tyvärr är hjulen från Johan slut och inga fler i sikte..

 
Ingen bild

Andreas

9 oktober 2013 02:19

Hej.
Har en bengal å en överviktig superlång asiat som båda behöver springa i katthjul. Skulle gärna vilja köpa ett omålat.
Mvh Andreas

andreas.oster@bahnhof.se

Ullis Lindblom Granlid

11 oktober 2013 09:19

Hej Andreas, tyvärr är dessa hjulen slutsålda.. Du får försöka dig på ett eget bygge eller googla dem, går att köpa från andra ställen också. Dock lite dyrare tyvärr.

 
Ingen bild

Malin Olofzon karlskrona

4 december 2014 20:04

Hej, vilken kanongrej. Om flera är intresserade finns det möjlighet att han bygger igen då?

Maila gärna hemvernsbruden@hotmail.com isåfall. Kan ändå inte köpa ett nu. Men definitivt intresserad i framtiden :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ullis Lindblom Granlid - 25 maj 2016 21:41

Just nu tycker vår Kitty att detta är galet kul! Hon blir snabbare och snabbare, så man får lägga godisarna allt längre in mot de första gångerna. =) Tycker ni det ser skoj ut för kissarna? Dessa och många fler fina aktivitetsleksaker till de fyrb...

Av Ullis Lindblom Granlid - 3 maj 2016 15:46

      Heeej alla goda fina vänner!    Nu är det äntligen vår i Skåne på riktigt och jag har ett nytt vårlöfte att bli en kalasbloggare! Tadaaa! Har mycket på gång här på Kungsgarden och vi har såå mycket fantastiska resultat från utställ...

Av Ullis Lindblom Granlid - 13 juni 2015 14:00

  Kungsgarden Apple of My EyeSugen på ett kval i augusti! =)   Som jag nämnde häromdagen har vi ytterligare ett par smågosingar som gärna vill komma med på WW och kommer försöka kvala under augusti och september.  Vår sista möjliga "WW-kull...

Av Ullis Lindblom Granlid - 12 juni 2015 15:11

  Ännu en titel, UNDERBART med titlar ju! Scandinavian Winner SC Absolutely My Own private Idaho Ja jag har ju inget att skylla på mer än den eviga tidsbristen.. Jag menar för att jag missköter min blogg.    Sommaren är äntligen här, ska fö...

Av Ullis Lindblom Granlid - 3 mars 2015 01:20

  The girls and the trophys!      Härom helgen när vi var på utställning i Norrköping så var det även prisutdelning för topplistekatterna från 2014. Vi har ju blivit lite bortskämda med att ha någon gosnos i toppstriden och få hämta pokal...

Presentation


Följ våra oss och prickiga små leoparder i vår vardag och på våra äventyr!

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards