KungsgardenCats, Vardag & Show

Direktlänk till inlägg 24 oktober 2013

World Cat Show 2013!

Av Ullis Lindblom Granlid - 24 oktober 2013 12:00

 


Nu bär det snart av! Bilen knökfull med folk o fä, och packning! 

Crazy cat friends stuvar in sig och vi drar mot Aalborg nu!

Jag är som vanligt knäsvag vid dylika evenemang av anledningar jag själv inte alls kan redogöra för.

Vill liksom bara allt ska funka utan missöden och kissarna få rättvisa bedömningar. Fullt beredd redan på att mala mantrat "Nåja det gick iallafall bra på SW i år..." på hemvägen.   


En liten flock av våra underbara gosnosar har vi iallafall med oss. Peppar peppar om inget mkt märkligt händer såhär de sista timmarna innan så startar 7 stycken Kungsgardsmissar: Lo, Idaho, Dogge, Ztella, Lipton, Victoria och Dolly.

 

Vi hoppas alla ska va på toppenhumör och tycka det är ett lika spännande evenemang som vi gör! *fniss* Nåja iallafall tycka det är lite spännande att vara ute på tur såhär. Victoria kommer ju med matte från Norge, och Lipton med Hillevi, tillsammans med Dogge som ju bor där. Sanna susar ner med Lo och Idaho, Fifi o jag ansvarar för att Ztella och Dolly kommer med i packningen!

Med oss reser också Anna-Banana och hennes tjejer Bella och Ninja, de är ju faktiskt så mycket våra ett par kissar kan vara utan att vara våra, lol..  Med idel ädel Kungsgardensläkt. Så var snälla håll tumme på dem också! Ja och alla i vårt gäng förstås!


Vi hoppas på en galet roligt helg med lika mycket knaserier som vi brukar ha på våra resor.

Min mobil fungerar, vet dock inte hur det är med mailen, så svarar jag inte på dessa dagar är det för att jag inte läst helt enkelt.

Extremstress råder som vanligt, har knåpat till nya burskynken idag oj vilken tid det tog! Kattgrejerna packade. Jag är inte packad, så inte heller mina kläder.. Men hoppas kläderna blir det imorgon, tänker själv hålla mig stadigt på bena!


Frid o lycka på er, alla underbara vänner! Många hoppas vi träffa under helgen, men många andra är ju inte på plats. Pusselussssss!   


Mitt burskynkesprojekt!

 

 
 
Ingen bild

Mic & Felicia

25 oktober 2013 07:34

ja alla bengalningar: Ett gigantiskt lycka till till er alla som har någon anknytning till Kungsgarden... Kram från oss!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ullis Lindblom Granlid - 25 maj 2016 21:41

Just nu tycker vår Kitty att detta är galet kul! Hon blir snabbare och snabbare, så man får lägga godisarna allt längre in mot de första gångerna. =) Tycker ni det ser skoj ut för kissarna? Dessa och många fler fina aktivitetsleksaker till de fyrb...

Av Ullis Lindblom Granlid - 3 maj 2016 15:46

      Heeej alla goda fina vänner!    Nu är det äntligen vår i Skåne på riktigt och jag har ett nytt vårlöfte att bli en kalasbloggare! Tadaaa! Har mycket på gång här på Kungsgarden och vi har såå mycket fantastiska resultat från utställ...

Av Ullis Lindblom Granlid - 13 juni 2015 14:00

  Kungsgarden Apple of My EyeSugen på ett kval i augusti! =)   Som jag nämnde häromdagen har vi ytterligare ett par smågosingar som gärna vill komma med på WW och kommer försöka kvala under augusti och september.  Vår sista möjliga "WW-kull...

Av Ullis Lindblom Granlid - 12 juni 2015 15:11

  Ännu en titel, UNDERBART med titlar ju! Scandinavian Winner SC Absolutely My Own private Idaho Ja jag har ju inget att skylla på mer än den eviga tidsbristen.. Jag menar för att jag missköter min blogg.    Sommaren är äntligen här, ska fö...

Av Ullis Lindblom Granlid - 3 mars 2015 01:20

  The girls and the trophys!      Härom helgen när vi var på utställning i Norrköping så var det även prisutdelning för topplistekatterna från 2014. Vi har ju blivit lite bortskämda med att ha någon gosnos i toppstriden och få hämta pokal...

Presentation


Följ våra oss och prickiga små leoparder i vår vardag och på våra äventyr!

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards