KungsgardenCats, Vardag & Show

Alla inlägg den 29 april 2014

Av Ullis Lindblom Granlid - 29 april 2014 14:15



Jag har varit usel på att posta bilder o filmer på våra nya små... Men här kommer en liten dos med Mystics tre gosnosar, de är överjordiskt söta och man kan inte se sig mätt på dem!!         

Om det vore så väl att ingen ville ha dem skulle de såå gärna få stanna alla tre.. Men dessvärre måste jag nog dela med mig lite   


I "vanliga" fall brukar Mystic alltid föda sina barn i en byrålåda, samma varje gång. Tre kullar har sett dagens ljus i nedersta byrålådan i gärstrummet. Så inte denna kull, de fick äran att födas i sängen minsann.

Men inatt kunde hon inte hålla sig längre, uppenbarligen. När jag kom in i morse till den lilla familjen var bolådan på sängen tom och de hade flyttat ner i byrålådan! Tadaa!   

Tre som raringar kikade upp på mig med förvånad blick och verkade aningens tveksamma till nya bostaden. Men mammas ord är lag, än så länge.. typ en vecka till eller så. Sen kommer de lämna byrålådan oavsett vad mamsen vill!   



Presentation


Följ våra oss och prickiga små leoparder i vår vardag och på våra äventyr!

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards