KungsgardenCats, Vardag & Show

Alla inlägg den 26 september 2012

Av Ullis Lindblom Granlid - 26 september 2012 11:32


Japp nu har jag gett upp. Bestämt mig för att lämna Bloggspace.

Det är ett omständligt upplägg de har och jag måste göra allt dubbelt om jag vill ha mer än en bild i mina inlägg och det vill jag ju!    Plus att deras "nedläggning" i somras inte var ett dugg kul!!   


Jag ska lägga in en länk till min gamla blogg som jag hoppas ska finnas kvar där den är länge länge.

Vet att många vill läsa äldre inlägg allt som oftast. Men hoppas detta ska funka nu och alla gamla läsare kan hänga på hit! Kommer nog flytta en del hälsorelaterade inlägg hit kanske..


Ännu har jag ingen ordning här. Fattar som vanligt nada och behöver dotterns hjälp att få mina inlägg in i sina kategorier...   



Mjukstartar med en video på tossiga kattungar o deras favoritbrottnings-lek-objekt, farbror Niño! Ja han är ju pappa lilla Ponyo som skymtar här förstås också.   


                                                          PUSS PUSSELUSS på er alla!


Presentation


Följ våra oss och prickiga små leoparder i vår vardag och på våra äventyr!

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards