KungsgardenCats, Vardag & Show

Direktlänk till inlägg 17 april 2013

Kul med radio!

Av Ullis Lindblom Granlid - 17 april 2013 20:25

 

 

Coolt! Om än lite felstavat..


Ja visst hade vi roligt, både Copsen och jag! Att tala i radio var ju himlans spännande, det tyckte nog Cooper oockså för han pratade på rätt bra han, och purrade =)


Det är alltid lika roligt att följa med Copsen på äventyr, han gör alltid stor sensation vart han än kommer. Hela radiostationen kom och vill klappa och gosa en minileopard   .


Hittade honom också på ett blogginlägg från en av de anställda! Kamerorna gick varma, alla ville ha en bit av det tama "vilddjuret" med sig hem.


Här finns länk till programmet, Förmiddag med Helene. I varjefall finns ngt klipp där när jag pratar lite, vet inte om hela programmet går att hitta fortfarande, isåfall är det ca 35 min in i sändningen. Tisdag 16/4 ska ni söka efter.


http://sverigesradio.se/sida/gruppsida.aspx?programid=3362&grupp=18488

 

Scrolla lite så ser ni Cooper him self! Och ljudinlägget =)

 

 

Här är även länk till bloggen där Copsen är med;

 

http://www.bloglovin.com/frame?post=943730453&group=0&frame_type=a&blog=1873150&link=aHR0cDovL21pcmlqYW0uYmxvZ3Nwb3QuY29tLzIwMTMvMDQvZm
luZmludC1rYXR0YmVzb2stcGEtam9iYmV0LWktZGFnLmh0bWw&frame=1&click=0&user=0

Det roligaste av allt var ju att de var såå nöjda med programmet så det lades ut på riksplanet!! Så idag kunde man njuta av Copsens ljuva purrande stämma ända upp i Norrland!

 

Kul sa Bull!

 

Blev allt lite knäsvag när jag fick lurarna på mig, TÄNK om jag skulle få Torettes 
och börja skrika okontrollerade saker in i mikrofonen..!     

 

 

 

Efter tre kvart ungefär hade Copsen tröttnat lite på livet som radiostjärna och hittade en utmärkt plattform under bordet vid våra fötter att softa lite på.

 

     


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ullis Lindblom Granlid - 25 maj 2016 21:41

Just nu tycker vår Kitty att detta är galet kul! Hon blir snabbare och snabbare, så man får lägga godisarna allt längre in mot de första gångerna. =) Tycker ni det ser skoj ut för kissarna? Dessa och många fler fina aktivitetsleksaker till de fyrb...

Av Ullis Lindblom Granlid - 3 maj 2016 15:46

      Heeej alla goda fina vänner!    Nu är det äntligen vår i Skåne på riktigt och jag har ett nytt vårlöfte att bli en kalasbloggare! Tadaaa! Har mycket på gång här på Kungsgarden och vi har såå mycket fantastiska resultat från utställ...

Av Ullis Lindblom Granlid - 13 juni 2015 14:00

  Kungsgarden Apple of My EyeSugen på ett kval i augusti! =)   Som jag nämnde häromdagen har vi ytterligare ett par smågosingar som gärna vill komma med på WW och kommer försöka kvala under augusti och september.  Vår sista möjliga "WW-kull...

Av Ullis Lindblom Granlid - 12 juni 2015 15:11

  Ännu en titel, UNDERBART med titlar ju! Scandinavian Winner SC Absolutely My Own private Idaho Ja jag har ju inget att skylla på mer än den eviga tidsbristen.. Jag menar för att jag missköter min blogg.    Sommaren är äntligen här, ska fö...

Av Ullis Lindblom Granlid - 3 mars 2015 01:20

  The girls and the trophys!      Härom helgen när vi var på utställning i Norrköping så var det även prisutdelning för topplistekatterna från 2014. Vi har ju blivit lite bortskämda med att ha någon gosnos i toppstriden och få hämta pokal...

Presentation


Följ våra oss och prickiga små leoparder i vår vardag och på våra äventyr!

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards