KungsgardenCats, Vardag & Show

Alla inlägg den 25 januari 2013

Av Ullis Lindblom Granlid - 25 januari 2013 11:53


 


Happy happy cyber life!!!

Hurra hurraaaa äntligen kan mitt cyberliv återigen anta oanade extrema proportioner o  tidsförspillan!!   


Äntligen äntligen har min gamla trotjänare fått gå hädan, till bredden fylld av damm, katthår o allsköns märkligheter.. Ja den har lidit svårt ända sen den gode Lamas tid då han började med att dela sitt gula guld med dem...   Sen dess blev den aldrig sig riktigt lik utan har haft respiratorhjälp mååånga måånga gånger. Inte minst efter incidenten när dens master (moi!) skulle söka en danskt hotell vars adress blivit kapad av en rätt osmaklig porrsite!! Å inte nog med det när jag i halvpanik skulle klicka mej där ifrån och valde ett stort rött fint kryssför att stänga sååå liksom bara färgades hela datorn mörkröd och en stor döskalle täckte hela skärmen!   Jaa kan säga det tog många snitisga hackers i olika omgångar för att få den någorlunda ok.  Nu är den iallafall tillslut en ängladator!  


Johan Hjälpsam har ominstallerat dens minnen i en ny hjärna ( ja bättre begagnad då men ny för mig!) och därmed gett den nytt liv! Som en hubbot typ ju!   Johan han kan han!   


NU ska jag äntligen alldeles snart kunna tabort juldekorationerna från hemsidan   och uppdatera väntade kullar mm mm! Tror bara nån detalj måste fixas där för att jag ska kunna hantera allt som vanligt.


Dessutom ska denna blogg skärpas upp till normaltillstånd igen, det är så segt och frustrarande att försöka få ihop inlägg när det tar fjorton dagar att få en bild uppladdad..!   


OCH min e-post ska äntligen vara ordentligt brukbar!! Så ge inte upp ni stackare som tror jag är wiped out från jordens yta (tyvärr kanske för vissa hehe) , I will soon be back!!


Pusseluss!   


Presentation


Följ våra oss och prickiga små leoparder i vår vardag och på våra äventyr!

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards