KungsgardenCats, Vardag & Show

Alla inlägg den 30 januari 2013

Av Ullis Lindblom Granlid - 30 januari 2013 19:19


 

The von Satara girls, 1 year old today!! Congrats to Romance, Funny and Angel!

 


Idag har vi alla födesledag minsann! Jag och våra två små tjejer Romance och Funny, ni vet alp-prinsessorna! Deras syster Angel också såklart, hon bor ju även hon i Svearike hos bästa Anna på Neospride.

De fyller ett år idag, ett stooort grattis! De är såå fina och vackra och speciella.   

De får dela på födelsedagssemlorna med mig, de snor grädden och jag tar resten! Nu hoppas vi på vackra små prickiga krabater från tjejerna under våren, ska bli såå spännande!


Idag har jag fått finfina kattpresenter minsann! TVÅ uppsättningar rosa tissar, tadaaaaaa!   Och härliga små kärleksvrål uppe från "krullrummet" där ÄNTLIGEN Dolly insett att Ralph är rätt snygg trots allt ...   

Bara hålla tassar å tummar å tår å hoppas där med...!!

Nya fantastiska bilder på Idaho damp också ner i mailboxen, så vad mer kan man begära???

Inte speciellt kul att se hur högen med år på sin egen nacke ökar kanske, men jag brukar trösta mig med att alternativet till att fylla år trots allt är sååå mycket tristare..   

Så stort tack alla mysiga vänner för era grattisönskningar idag!   Luuuv ya!

Presentation


Följ våra oss och prickiga små leoparder i vår vardag och på våra äventyr!

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards