KungsgardenCats, Vardag & Show

Alla inlägg den 5 mars 2013

Av Ullis Lindblom Granlid - 5 mars 2013 15:18

 

Vår fina Lama-flicka Ecstacy On Runway måste hitta nytt hem akut!


Vår fina underbara vackra Ecstacy kan inte stanna i sin familj där hon bott de senaste två åren, då dottern blivit astmatisk.

Fick just ett mail och tydligen bor nu Ext tillfälligt i en väns hem men där finns en elak honkatt som gör livet surt för henne så det är inte alls bra.   


Vi har i princip inga möjligheter alls att introducera henne till våra katter men natiurligtvis kommer jag ta hem henne ändå och lösa det så bra som möjligt tills jag hittat ett nytt förhoppningsvis evigt hem till våra fina prinsessa   

Just nu bor hon i Vårgårda, i trakten av Alingsås. 

Mitt problem för dagen är att jag har väldigt svårt att ta mig upp i rappet, då jag sitter här och väntar på bebisar som förhoppningsvis ska födas vilken dag som helst. Två kullar dessutom...


Om någon antingen själva känner att de vill ha en Exi att älska eller kan tänka sig att ta hand om henne tillfälligt skulle jag vara evigt tacksam. 

Exi är mycket pigg och glad, full av bus och gos. Hon har de vackraste gröna ögon man kan tänka sig. Hon är sådär lite lagom trevligt pratsam av sig. Inget jobbigt skrikande.

Hankatter till sällskap är nog hur bra som helst men med honor är det värre. Det finns säkert en hona hon skulle trivas med, hos oss var hon bästis med Chaisan, men de flesta är nog inte alls lämpliga som umgänge för henne.

Så för enkelhetens skull vill vi att hon ska få en eller flera snälla killkompisar.

Nu har hon levt som ensamkatt och det har också varit jättebra. Ecstacy är född 2008 och fyller alltså 5 år till våren. Exi lever som innekatt idag och det vill vi hon ska fortsätta med, rastgård är såklart en bonus men inget måste. Det hade hon hos oss men inte sen hon flyttat.

Hör av er om ni skulle vilja hjälpa till!   ullis@kungsgardencats.se






 

Presentation


Följ våra oss och prickiga små leoparder i vår vardag och på våra äventyr!

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards