KungsgardenCats, Vardag & Show

Alla inlägg den 2 februari 2015

Av Ullis Lindblom Granlid - 2 februari 2015 19:59

 


Det är då märkligt så mycket det är som man måste hinna med. Tiden går så satans fort rent ut sagt. 

Jag skäms som en hund för min misskötta blogg, har så mycket att berätta och visa, men finner sällan tiden att sitta ner o knåpa. Varken med blogg eller hemsidan.

Häromdagen skulle jag knåpa med hemsidan, som följd blev att våra snygga nya logga hamnade på framsidan men också att jag lyckades ha bort knapparna som man navigerar med.. Nu kan jag för mitt liv inte få dit dem igen, GAAH!

Måste vänta på Fifi som kommer och hjälper sin handikappade gamla mor. Suck o suck liksom.

Loggan har Fifi gjort. Jag är superglad o lycklig över den. Har velat ha en så länge men den som väntar på något gott....

Nu ska jag iallafall försöka komma in i goda rutiner igen och hålla liv här inne. Pusssss på er!   




Presentation


Följ våra oss och prickiga små leoparder i vår vardag och på våra äventyr!

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards