KungsgardenCats, Vardag & Show

Alla inlägg den 22 februari 2013

Av Ullis Lindblom Granlid - 22 februari 2013 10:59

 

U R My Darling kör lite morgonstretch!


Här kommer en bildbomb på våra småttingar som hunnit bli snart 10 veckor redan! OJ så tiden går. Jag trodde de typ bara var nyfödda nästan tills jag satte mig och räknade efter häromdagen haha....

Men eftersom de tar sig över alla barikader och klättrar likt små apor hade jag ju börjat misstänka att de passerat söt-sova-äta-söt-stadiet för ett bra tag sen. Inte lätt att vara senil.. TUR man har såna här små som håller en igång och i trimm. Hjärngympa minsann så de inte överlistar en på alla plan ständigt!   


                           

Unicorn gillar att chilla på mattes ben.


   





.. och det gör lill-Darling också!






..medans Rock föredrar att vara emellan =)

     






Unicorns snygga krigsmålning!





Mmmmm myyysigt mysigt!

     




.. å busigt busigt!   



Killekill på fossingen!





Mina tofflor är kalaskul att tugga loss på, här har Rock spanat in en av dem!

           

Presentation


Följ våra oss och prickiga små leoparder i vår vardag och på våra äventyr!

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards